czwartek, 19 maja 2016

Inspiracja Gogi: kartka urodzinowa | Goga's inspiration: B-day card


Hejka!

Stworzyłam kartkę urodzinową z moim ulubionym wykrojnikiem i oczywiście diecutsami, których tu nie mogło zabraknąć :)

Postawiłam na mały miszmasz - kwiatowe papiery, perełki w płynie, dodatki papierowe z różnych kolekcji i ciut niepasująca taśma washi :) 

Długo nie miałam pomysłu do czego wykorzystać tą niebieską kartkę z kwiatami!

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 


-----
Hi Scrap'n'Skill friends!

I'm back here with my inspiration - b-day card with background with flowers and some diecuts!

I love all scrapbook experiments and I just added pearls to my work on my diecuts! I really love my new die! :) 

I added later diecuts, washi tapes, a lots of other elements, different pieces of scrapbook papers and that's it! :) 

I hope that you like my b-day card!

Enjoy!






1 komentarz:

  1. Coś czuję, że moja mama nr 2 (chrzestna) ucieszyłaby się z takiej kartki, totalnie jej klimaty :)

    OdpowiedzUsuń