sobota, 17 lutego 2018

Dziecięca girlanda | Baby banners

Hej :)
Zawitałam tutaj znowu, po dłuższej przerwie :) - cieszę się, że mogę Was ponownie inspirować.

Dzisiaj przybywam z prostą pracą, jaką jest girlanda z trójkątnych banerków. Do jej wykonania użyłam prostej bazy z papieru kraftowego i przepięknych papierów Mintay by Karola Witczak - są zniewalające!



Dodając kilka ozdób, sznureczek i koronkę, udało mi się stworzyć klimatyczną, delikatną zawieszkę.
Pamiętajcie, że nie wszystko musi pochodzić ze sklepów scrapowych - ja znalazłam w swoich zasobach papierowe słomki, które pięknie kontrastują z pastelami papierów.


Kilka kwiatów papierowych, emaliowane naklejki i Nuvo Drops w pięknym, pastelowym błękicie..



Proste stempelki z napisami i odręczne maziaje wokoło - z użyciem domowego czarnego cienkopisu...


Elementy do wycięcia z zestawu papierów...



I koronka..



Pozdrawiam Was ciepło i do następnego razu!





2 komentarze: